понедељак, 09. јануар 2017.

Potapanje medijske imperije Radoice Milosavljevića

Više od godinu dana nakon privatizacije Radio-televizije Kragujevac (RTK), koju je, zajedno sa sedam drugih medija, kupio kontroverzni biznismen Radoica Milosavljević, ova medijska kuća je u blokadi – program se ne emituje, a novinari su, umesto na terenu – u štrajku. Ovo nije jedini slučaj propale privatizacije u Milosavljevićevoj medijskoj imperiji, koju je, kako smatraju pojedini poznavaoci prilika, ovaj privrednik iz okoline Kruševca osnovao da bi služio političkim interesima vladajuće stranke.
Постави коментар